Ontwikkelingen binnen de financiële dienstverlening volgen elkaar steeds sneller op. Organisaties binnen de sector worden geconfronteerd met complexe uitdagingen, variërend van veranderende regelgeving en toenemende klantverwachtingen tot disruptieve technologische innovaties. Gezien deze uitdagingen is het transformeren naar een cultuur van continu verbeteren de sleutel tot blijvende groei.
De financiële dienstverlening is heeft te maken met een disruptieve vorm van concurrentie, aangewakkerd door fintech-startups en technologiegiganten die de markt betreden. Als gevolg verwachten klanten – nu meer dan ooit – naadloze digitale ervaringen en op maat gemaakte oplossingen. Een cultuur van continu verbeteren stelt organisaties in staat om flexibeler te reageren op veranderende klantverwachtingen, processen te stroomlijnen en innovaties sneller te implementeren.
Begeleiding van de transformatie
Bij UPD helpen we organisaties in de financiële dienstverlening om de transformatie te maken naar een cultuur van continu verbeteren. We hebben hiervoor een model ontwikkeld waarmee we – aan de hand van 4 elementen – zorgen voor een succesvolle transformatie.
De transformatie naar een cultuur van continu verbeteren is een reis die we samen met onze opdrachtgevers maken. Samen bepalen we de gewenste eindbestemming, de route om op deze bestemming te komen ontdekken we samen. En gedurende het traject zorgen we dat de organisatie het lerend vermogen ontwikkelt om zonder onze hulp verder te kunnen.
Lees meer over onze aanpakEen selectie van onze klanten in de financiële dienstverlening
Even sparren?
Wil je meer weten over hoe wij organisaties begeleiden bij de transformatie naar een cultuur van continu verbeteren? Of wil je even sparren over een vraagstuk? Neem dan contact met ons op via 020 – 345 3015 of contact@upd.nl.
Wil je liever dat wij contact met jou opnemen? Vul dan onderstaand formulier in zodat wij contact met je op kunnen nemen.