Stevige groei-ambities gecombineerd met krapte op de arbeidsmarkt en drukke medewerkers. Lees hier hoe IT-dienstverlener Conscia de verbetermethode Lean heeft ingezet om hier een oplossing voor te vinden en nu hun groei-ambities weet te realiseren.
De verbeterreis van E.ON begon bij een hele duidelijke vraag: “Hoe creëer je een lerende en continu verbeterende organisatie die waarde creëert voor de klant en daardoor een duurzame organisatie is?” Lees hier hoe het Operational Excellence programma van E.ON is uitgegroeid tot een voorbeeld in de sector!
a.s.r. heeft in 2014 een nieuw continu verbeterprogramma gestart nadat een eerdere Lean implementatie niet de gewenste resultaten gaf. Lees hier hoe zij nu maandelijks meer dan 40 verbeteringen doorvoeren en zo impact maken voor medewerkers en klanten.
Het aantal FTE zegt niet altijd wat over de doorvoersnelheid van orders. Dat ondervond een mediabedrijf aan den lijve. Vooral de orders van grote adverteerders liepen regelmatig vertraging op. En ondanks dat er steeds meer mensen aangenomen werden, werd het probleem er niet minder op.